Richard Otto en Jochem de Klein
Richard Otto
co-founder
Richard Otto is sinds 2005 actief in de mobile marketing. Hij heeft ondermeer mobile apps, mobile websites, consultancy trajecten en mobile marketing campagnes ontwikkeld voor bedrijven als Vodafone, Univé, Adformatie Groep en ABN AMRO. Sinds vorig jaar heeft hij samen met Jochem de Klein mobile marketing consultancybureau Mobile Marketing Nederland opgericht. Naast zijn werk is Otto een oprichter van mobile marketing blog MobileMarketing.nl (sinds maart 2013 onderdeel van Adformatie Groep). Tevens is hij co-auteur van Basisboek Online Marketing (Uitgeverij Noordhoff) en veelgevraagd spreker voor mobile marketing sessies en workshops.
Jochem de Klein
co-founder
Jochem de Klein heeft bijna 10 jaar aan ervaring op het gebied van mobile marketing en advertising opgebouwd bij diverse bedrijven, waaronder HotSMS, Buongiorno, Lumata en Lycos Europe. Naast zijn werk voor Mobile MarketingNederland is Jochem actief als docent mobile marketing en advertising voor oa. Lectric Internetopleidingen.
Adformatie
MforMobile
Lectric
Vara uitgeverij